KÖPINFORMATION
Bifoga alltid ett köpbevis och skriv tydligt varför du sänder varan åter till oss. Om orsaken är fel på varan, måste typ av fel anges på ett tydligt och bra beskrivet sätt. Ange hur du vill att din eventuella utbetalning ska göras. Se mer information under frågan om återbetalning.
När en vara returneras till oss så får du som kund bekosta returfrakten. Om din retur gäller någon form av reklamation och om vi godkänner reklamationen får du tillbaka pengarna för frakten. Vi löser inte ut varor som returneras mot postförskott eller efterkrav. Skicka returen till: Global Concepts AB, Runsättravägen 27, 12363 Farsta.
Internationella kunder.
Välkomna mina kunder i världen, på hemsida står ju priserna i SEK (svenska kronor) mejla mig så återkommer jag omgående i annan VALUTA. (Euro eller Dollar, alternativt annan valuta)
Jag lämnar en offert med omedelbar verkan. Ser fram emot att få ut bra konst på väggarna.
Ha en fin dag
Anders
International customer.
Welcome my customers to Moment Konst’s website, on the website the prices are in SEK (Swedish kronor), email me and I will get back to you immediately in another CURRENCY. (Euro or Dollar, alternatively another currency)
I provide an offer with immediate effect. Looking forward to getting good art out on the walls.
Have a nice day
Anders